Új rész(ek)

The Blade and Petal, Warrior Baek Dong Soo, Jumong és Crue Palace.

Utolsó kommentek

  • andingo: "koreai történelmet egységben lássátok." szuper, köszi szépen (2014.07.23. 18:36) Új filmek
  • Rosar: "Csak úgy" "rádklikkeltem" - s nini, itt vagy olykor! Megörültem, és most már rendszeresen ide fogok kukkantani! Hiányoztál! (2014.06.01. 22:23) Nem ígérgetek...
  • andingo: Szia Csetszerelem! Örülök, h lassan, de visszatérsz közénk! És dögönyözd meg helyettem a kutyádat :D (2014.05.17. 10:16) Nem ígérgetek...
  • rienne: A fenti helyen készen van a 28 rész is!!! (2013.02.19. 10:25) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • rienne: Warrior 27 rész itt: www.d-addicts.com/forum/viewtopic.php?p=1566374#1566374 próbáljátok meg!!!Remélem sikerül. (2013.02.18. 14:46) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • rienne: Kedves Csetszerelem! Hááát bármennyire örültünk hogy visszatértél úgy látom "nem nagyon vagy itt"???? Vagy igen???Üdv.Rienne (2013.02.18. 14:41) Pihenő
  • Nusyka45: Sziasztok! Én most bukkantam a Szelek királysága sorozatra. Nagy rajongója vagyok a koreai doramáknak, de ezt a sorozatot sehol sem találom. Vagy ... (2013.02.10. 21:24) Pihenő
  • tinneda: Kedves Csetszerelem! Most látom, hogy visszatértél! De jó! Kérnék ismét segítséget, ha lehet. Regisztráltam - már nem is egyszer - a Dwaejitokki fan... (2013.02.10. 15:55) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • elcsi1: Szia Csetszerelem!!!Kérdésem volna hozzád,már annyiféle kommentet olvastam már,hogy nem tudom melyiket kövesem?Úgy halom,hogy neked meg van az utols... (2013.02.03. 11:13) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • Narani: Kedves Csetszerelem Örömmel tölt el, hogy visszatértél. Nagyon hiányoztál. (2013.01.29. 21:16) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • Utolsó 20

Jumong 주몽 (I. sz.)

2012.12.13. 11:54 - csetszerelem

Címkék: Korea Jumong

Új sorozatot ajánlok nektek. Ez a Seondeok királynő előtti időszakból ölel fel egy szeletet. A törzsi háborúk, a kereskedelem tűzdelte korba térünk vissza, ahol a só a legfontosabb áruja volt egy-egy népnek. Fellelhető a nomádok világa, az élni akarás és tudás vágya. A film most már tetszik, de az első 16 részt unalmasnak találtam, ill. nem kötötte le igazán a figyelmem. Bár fontos részek, de a későbbi jelenetek, a téma szövése kifinomultabb. Nem a legjobb mű, de sokak számára tetszeni fog. Nézzétek meg, érdemes! 81 részes, én el tudtam volna képzelni kb. 50 részben, de valahol nekem is tetszik :) Botrány is kíséri a sorozatot. Hong Kongban a filmsorozatot rosszul fordították, egyes helyneveket tévesen vettek át, neveket csorbítottak és ami nekünk, így a Seondeok királynő film után fontos, vágták. Olyan részeket vettek ki belőle, ami sértette a sorozat megértését. 

 

Jumong
Eredeti cím: 주몽 
Más címen: The Book of Three Han: The Chapter of Jumong 
Műfaj: történelmi 
Epizódok száma: 81 
Csatorna: MBC 
Sugárzás időpontja: 2006. május 15. - 2007. március 6. 
Ország: Dél-Korea Szereplők:https://wiki.d-addicts.com/Jumong 
hivatalos oldal:http://www.imbc.com/broad/tv/drama/jumong/
A magyar felirat letölthető: http://www.d-addicts.com/forum/viewtopic_87981.htm
A film torrentje: http://www.torrentbit.net/torrent/1793803/Jumong%20Ep1%20to%2081%5BKorean%20Historical%20Drama%5D/ 
egy másik link, ahol megtaláljátok a film letöltéséhez szükséges kapcsolatot:
http://isohunt.com/torrent_details/50548317/jumong?tab=summary
  • ·         Song Il Gook (송일국), mint Prince Jumong (주몽) 
  • Han Hye-jin (한혜진) Lady Soseono (소서노)Yeontabal lánya
  • ·         Kim Seung Soo (김승수), legidősebb herceg Daeso (대소)
  • ·         Jeon Kwang Yeol (전광렬) király Geumwa (금와)
  • ·         Oh Yeon-soo (오연수) Lady Yuhwa (유화) Jumong herceg édesanyja
  • ·         Kyeon Mi-ri (견미리) a Wonhu királyné (원후)
  • ·         Sung Ji Hyo (송지효) Lady Yesoya (예소야) Jumong felesége
  • ·          Ahn Yong Joon- (안용준) a Yuri
  • ·         Kim  Kim Byeong-ki (김병기) a Yeontabal (연타발)
  • ·         Jin Hee-kyeong (진희경) a főpapnő Yeomieul (여미 을)(vagy a fordításban főboszorkány)
  • ·         Lee Jae Lee Jae-Yong (이재용) a miniszterelnök Budeukbul (부득불)
  • ·         MEH Joon-ho (허준호) a General Haemosu (해모수)Jumong apja
  • ·         Nyert Ki-Joon (원기준), mint a középső herceg Yeongpo (영포)
  • ·         Bae Su-bin (배수빈) a Sayong (사용)
  • ·         Park Tam-hee (박탐희) Lady Yangseolan (양설란)
  • ·         Lim So-Yeong (임소영) a Buyeong (부영)
  • ·         Yoon Dong-Hwan (윤동환) a Yangjeong (양정)
  • ·         Oh Uk-chul (오욱철)  Lord Hwang (황자경)
  • ·         Ahn Ahn Jeong-Hoon (안정훈), mint Mari (마리)
  • ·         Lim Dae-ho (임대호) a Hyeopbo (협보)
  • ·         Yeo Ho-min (여호민) a Oyi (오이)
  • ·         Park Kyoung-Hwan a Bu-Buhn-i (부분노)
  • ·         Jeong Ho-bin (정호빈) a Wootae (우태)
Szinopszis:
Jumong i.e. 108-ban kezdődik. Ő alapította meg Goguryeo-t, mely a három királyság egyike. Miután apját elfogta a Han Birodalom, az anyjának menekülnie kellett. Puyo királya, Kumwa fogadta magukhoz őket és hercegként nevelte fel Jumongot, aki csak később eszmélt rá, hogy az ő küldetése a Han kiűzése és egy Birodalom létrehozása. 
Célja elérését nem csak dicsőség, hanem sok bánat és keserűség is kíséri.    
 
A sorozat a Hant kegyetlennek ábrázolja és mellé teszi a vashadsereget, amit annak idején legyőzhetetlennek tartottak. Azé volt a hatalom, aki olyan fegyvert tudott készíteni, ami nem tőrt el, kemény volt, mint az acél. Hae Mosu fellázadt a Han ellen, aki fogva tartotta a migránsokat. Megsebesül és Habaek törzs vezetőjének lánya Lady Yukwa talál rá, majd ápolja. Többek között ez a kiindulópontja a műnek. 
Néhány ismerős arc feltűnik: pl Kyeon Mi-ri A Yi San anyjaként, és A palota ékköve c. filmből Choe udvarhölgyként láthattuk.
Munnóként láthattuk a Seondeok királynő c. filmben  Jeong Ho-bin -t.
A Han Birdalom egyik katonáját is láthattuk a Yi San c. filmben, mint palota őr.

drupayola 2011.01.30. 17:45:16

ez nincs meg másutt?, a fiam azt mondta, hogy 6an osztják és neki sem áll mert az életbe le nem jön

csetszerelem 2011.01.30. 19:51:30

@drupayola: Szia :) Ha feljebb megnézed, betettem egy másik linket, remélem, az jó lesz. Nálam a torrentben egy nap alatt lejött a filmsorozat. :)

drupayola 2011.01.31. 18:12:37

áá, én nem tudok torrentezni, a gyerekem meg beintett

csetszerelem 2011.01.31. 19:46:22

@drupayola: Szia .)
Pedig könnyebb, mint egyesével letöltögetni. A szoftverbazis.hu-n van az utorrent program, töltsd le( www.szoftverbazis.hu/szoftver/utorrent.html ), telepítsd fel, majd a torrent fájlt. Indítsd el az utorrentet és a hozzáadásnál hívd be a torrent fájlod (Jumong) és add meg a letöltési utat, ezek után ok. Gyorsan, szépen lehozza az összeset. Érdemes megtanulni, mert sokszor sokkal könnyebb és gyorsabb.

drupayola 2011.02.01. 08:51:08

írok valamit, hogy lássam a válaszod, mert az utolsó sosem látszik

csetszerelem 2011.02.01. 16:40:30

@drupayola: :) Megnéztem, nem tudom, sikerült-e kijavítani a hibát. :)

drupayola 2011.02.01. 17:58:13

most valamit csinál a gép, azt majd kiderül mi lesz belőle

drupayola 2011.02.01. 19:26:00

Ha megunom és kikapcsolom, akkor holnap onnan folytatja, ahol abbahagyta? vagy mi lesz vele?

drupayola 2011.02.06. 17:12:52

Lejött a teljes film és már nézem is.
Nagyon tetszik!!

mishilla 2011.02.06. 18:54:51

:) fanatikusok... :)) - ha lesz egy picit több időm én is rárepülök erre a filmre (is) :)

drupayola 2011.02.15. 13:20:43

http://www.facebook.com/pages/Jumong/98106254937#!/album.php?aid=85230&id=98106254937

csúcs ez a film

drupayola 2011.02.15. 14:15:17

A Yesoya nem a Yeontabal lánya

egyébként ez a szinésznő játszotta a Fagyos virágban a királynét

Kyeon Mi-ri
ebben a filmben is olyan hisztis áskálódó szerepet játszik, mint a Palota ékkövében

csetszerelem 2011.02.16. 15:34:34

@drupayola: Sussuno Yeontabal lánya. Yesoya Jumong felesége. Igen, itt is hisztis Kyeon Mi-Ri, de a Yi Sanban nem, ott egészen más arcát mutatja meg :)

drupayola 2011.02.16. 19:05:38

azt már töltöm lefele
A Yesoya-t azért írtam, mert a fenti listában ez szerepel

csetszerelem 2011.02.16. 21:11:16

@drupayola: Igaz :))) Köszönöm, javítottam :) Hiába csak ember vagyok :)))))))

Orion11 2011.03.31. 16:14:00

Hali!
Én nem használok torrentet, de valamikor szeretném megnézni a sorozatot. Tud valaki mondjuk megaupload-os elérhetőséget megadni? Lehetőleg ne olyat, ahol minden rész több darabban van, hanem olyat, ahogy a Silla is fenn van :) Remélem tudtok segíteni! Köszi!

drupayola 2011.03.31. 17:00:10

én is torrentról szedtem le, 3 este lejött

csetszerelem 2011.04.01. 16:25:55

@Orion11: Szia, én ajánlom a torrentet, mert azzal gyorsan lejön, kevesebbet kell várnod. Ehhez képest a megauploads-os munkásabb :)
torrentje: isohunt.com/torrent_details/50548317/jumong?tab=summary

Orion11 2011.04.02. 17:46:56

@csetszerelem: Köszönöm! Igen, tudom, hogy gyorsabb, de valahogy idegenkedek a torrenttől. Aztán lehet, hogy egyszer rászánom magam a használatára...:)

Szannam 2011.10.01. 21:36:42

Sziasztok! Én ilyet még sosem kértem, de a feladás fázisában vagyok. A jumongot kb. 2 hónapja töltöttem le, most csináltam volna a borítóját, de az első részek után megkívántam és kezdtem másodjára nézni. Ekkor derült ki, h. a 60. részig írtam ki. Igen ám, csaj felszabadítás miatt, töröltem a Jumong mappát. Valószínűleg volt vmi hiba, azért tartottam meg a mappát. De mivel a film 2 tokban a dobozban várt a borítóra, töröltem a mappát.
3 napja próbálkozom a 21 epizód letöltésével....
A 62-t nem hajlandó idő túllépés miatt, de most már a többit sem tudom.
Pánik, mert az 58. résznél tartok, és 61-ig van meg.

S.O.S Akinek megvan, segítsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Szannam 2011.10.01. 21:38:27

Bocsánat: a 62. résznél akadtam meg!!!!!!!!!!!!!

Szannam 2011.10.01. 21:42:44

Csetszerelmek köszönhetően letöltöttem az egész sorozatot torrenttel. Ja. De nem tudtam mellé tenni a magyar feliratot. Vagy működött, vagy nem.
Egyébként az MPEG-4-et szg-en tudom nézni, de a Tv-n nem. Panasonic íróm van és házimozim. Nem tervezünk újabbat venni. A PINETREE tökéletesen nézhető. Így ezekután S.O.S.!!!

szilvia333 2011.10.03. 17:04:58

@Szannam: Kb 16 000 forintba kerül a megoldás,egy olyan dvd lejátszó személyében,ami az MKW fájlokra is be van állítva....Én is most vettem,mivel a régi lejátszómnak amúgy is kiment a hangszórója,

szilvia333 2011.10.03. 17:36:40

Drága csetszerelem !! Sajnos a gépem nem kompatibilis ,egy torrent programmal sem!! Sem az U-Torrent,sem az Orbit Donwloader,nem működik a gépemen,rendesen ki is írja,hogy nem kompatibilis a rendszerrel,szóval, igaz hogy Online-sorozatok.hu oldalon meg lehet nézni az egész sorozatot,de ott max egy vagy kettő részt lehet megnézni naponta,a Megauploados letöltés pedig a mit régebben ajánlottál,sajna fizetős,én meg amúgy is szűkiben vagyok a valutának,nem hogy a külföldinek,de még a hazainak is!!!....Szóval ha találnál valami alternatív megoldást,annak nagyon de nagyon örülnék,és nagyon szépen megköszönném !!

Szannam 2011.10.04. 12:17:40

@szilvia333: Köszönöm a tanácsodat! Tegnap újra megindult a letöltés, nem tudom miért szenvedett 3-4 órákkal napokig.
Egyébként egy olcsóbb megoldást próbálok ma ki: külső merevlemezzel. Iszonyú nagy a memóriája, megspórol rengeteg DVD-t. Igaz, hogy nem olyan mutatós, mint a borítós tokokban tárolt változat, de a hely sem végtelen egy otthonban. TV-én nézhető, az összes képek, stb. tárolható... Remélem, hogy működni fog. Üdv és köszönöm, h. törődtél velem.

szilvia333 2011.10.04. 15:18:25

@Szannam: Egy külső merevlemez,igen jó gondolat,már én is kacérkodom vele,csak az a visszatartó eleddig nálam,hogy egy ismerősömnek is van,és nem rég panaszkodott,hogy nem talál semmit mit hová rakott,meg állítólag ugyan az vele a bibi,hogy ha lehúzódik valami oknál fogva,ahogy az lenni szokott néha,akkor a rajta tárolt összes adat is eltűnik.Ennek ellenére,nem biztos,hogy a jövőben én is nem-e beaktiválok egyet.

csetszerelem 2011.10.04. 20:03:37

@szilvia333: Szilvia, Tényleg jó ötlet, főleg, ha azt nézed, hogy egy CD átlag 3 évig olvasható, de egy merevlemez akár 50 évig is. Szanan. Az, hogy a merevlemezen nincs semmi az nem a kábel lehúzódásának hibája, hanem a külső merevlemezolvasóé. Ott azt kell cseréltetni. Ha valamit ráírsz a merevlemezre, és már egyszer beolvastad róla az infót, azt törlés nélkül nem száll el, kivéve, ha vírusos, vagy meghibásodik hardweresen. Amúgy nem. :) Valami más lehet az oka. :) Minden videólejátszót illik legalább havonta frissíteni, mert azokba teszik bele az új codekeket, ami a legújavv filmtömörítvényeket tudja lejátszani.

Sycla 2012.04.27. 00:58:12

Sziasztok! Ide teszem a Jumong első részének linkjét. Sajnos csak néhány részt tudok csak feltölteni, mert már a nagy részét töröltem a gépemről, de azért megosztom azt, amim van, hátha valakinek pont arra lenne szüksége. Összesen 15 v.16 rész van még meg a 81 részből + a special. Szóljatok, ha valamelyik részre szükségetek lenne, hátha pont az megvan még nekem. De ez áll bármelyik sorozatra. A legtöbből van még néhány részem. Általában avi. fájlok és egy-egy rész 700 Mb. körüli.

www.filefactory.com/file/7jj8x7oxai99/n/Jumong_01_avi

paggy 2012.04.27. 10:16:48

Nekem végig megvan.Fentebb az emailcímem megtalálható.Pórsegítségnek jó leszek?

Sycla 2012.04.27. 20:08:10

@paggy: Szia Paggy!
Ha szeretnél segíteni a film ill. sori feltöltéseknél, leírom hogy tudsz fájlokat feltölteni.
1. www.filefactory.com
2. Sign up for free, now. - vagyis regisztrálsz
3.What is your email address? - Itt írd be a működő email címed
4. Azután kiad még két kis ablakot (What would you like your password to be?), ahova írd be az általad választott jelszót, majd ismételd meg
5. Majd írd be a Captcha kódot (két szó)
6. Majd fogadd el a szabályzatot (kis négyzetet kipipálni)
Nem minden böngészőben lehet regisztrálni, ezért javaslom a Firefox-ot, de utána bármelyikben bejelentkezhetsz és feltöltheted fájlaidat.
7. Kész van a fiókod, ahova már tölthetsz fel a file-t. A fiókod 500 Gb-os. Egy-egy fájl, amit feltöltesz max. 2000 Mb-os lehet. A fájlaidat 90 napig őrzik meg inaktivitás esetén is, de ha vannak letöltések ezen 90 nap alatt, akkor kapsz újabb 90 nap fájl megőrzési időt. ( Tehát ezt úgy értsd, hogy amelyik fájlt letöltötték a feltöltéstől számított 90 napon belül, annak a fájlnak az élettartama meghosszabbodik újabb 90 nappal)
Ha nem tudsz angolul, javaslom, hogy a Chrome böngészőt használd, mert akkor le tudod fordíttatni az egész oldalt egyetlen gombnyomással.
8. Van még egy jó dolog a FileFactory fiókodban. Ha már létrehoztad, akkor nemcsak böngészőn keresztül tudsz feltölteni fájlokat, hanem a FileFactory Turbo-val közvetlenül a számítógépedről is. Ezt a Tool menü Turbo almenüjéből töltheted le a gépedre, amit aztán futtass rendszergazdaként.
Turboba ugyanazzal az email címmel és jelszóval tudsz bejelentkezni, mint a FileFactory fiókodba. A Turbót csak feltöltésre használhatod, letölteni onnan csak a prémium felhasználók tudnak. Viszont a Turboból is tudod kezelni a fájlaidat, nem kell azért böngészőt használni.
Nagyjából ennyi.

Sycla 2012.04.27. 20:11:31

@paggy: Utána már csak a linkjét kell kimásolni a feltöltött fájlnak és beilleszteni ide vagy ahova szeretnéd. Sőt, a FileFactory fiókodból el is tudod küldeni egyszerre 25 ember email címére.

szilvia333 2012.04.27. 21:16:34

@Sycla: A Doramax hálisten újra szerveződött,és az ott található Jumong linkek is elérhetőek.Én annak idején onnan töltöttem le a sorozatot,és a feliratok is tökéletesen illeszkednek hozzá.

doramax264.com/action/emperor-of-the-sea/

Persze ez csak egy kis háttér infó,én nagyon szoktam örülni a nagyobb méretű videóknak,mert igaz ami igaz,de azok az igaziak!!

Sycla 2012.04.28. 01:10:50

@szilvia333: Köszönöm válaszod, ismerem az oldalt, de ezek a videók nagyon rossz minőségűek. Kitaláltam egy megoldást, amit a "Koreai filmek a blogomban" oldalon fogok közzétenni.
süti beállítások módosítása