Új rész(ek)

The Blade and Petal, Warrior Baek Dong Soo, Jumong és Crue Palace.

Utolsó kommentek

  • andingo: "koreai történelmet egységben lássátok." szuper, köszi szépen (2014.07.23. 18:36) Új filmek
  • Rosar: "Csak úgy" "rádklikkeltem" - s nini, itt vagy olykor! Megörültem, és most már rendszeresen ide fogok kukkantani! Hiányoztál! (2014.06.01. 22:23) Nem ígérgetek...
  • andingo: Szia Csetszerelem! Örülök, h lassan, de visszatérsz közénk! És dögönyözd meg helyettem a kutyádat :D (2014.05.17. 10:16) Nem ígérgetek...
  • rienne: A fenti helyen készen van a 28 rész is!!! (2013.02.19. 10:25) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • rienne: Warrior 27 rész itt: www.d-addicts.com/forum/viewtopic.php?p=1566374#1566374 próbáljátok meg!!!Remélem sikerül. (2013.02.18. 14:46) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • rienne: Kedves Csetszerelem! Hááát bármennyire örültünk hogy visszatértél úgy látom "nem nagyon vagy itt"???? Vagy igen???Üdv.Rienne (2013.02.18. 14:41) Pihenő
  • Nusyka45: Sziasztok! Én most bukkantam a Szelek királysága sorozatra. Nagy rajongója vagyok a koreai doramáknak, de ezt a sorozatot sehol sem találom. Vagy ... (2013.02.10. 21:24) Pihenő
  • tinneda: Kedves Csetszerelem! Most látom, hogy visszatértél! De jó! Kérnék ismét segítséget, ha lehet. Regisztráltam - már nem is egyszer - a Dwaejitokki fan... (2013.02.10. 15:55) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • elcsi1: Szia Csetszerelem!!!Kérdésem volna hozzád,már annyiféle kommentet olvastam már,hogy nem tudom melyiket kövesem?Úgy halom,hogy neked meg van az utols... (2013.02.03. 11:13) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • Narani: Kedves Csetszerelem Örömmel tölt el, hogy visszatértél. Nagyon hiányoztál. (2013.01.29. 21:16) Warrior Baek Dong Soo (XVII-XVIII. sz.)
  • Utolsó 20

Iljimae (XVII. sz.)

2012.12.04. 00:32 - csetszerelem

Címkék: Korea

 

Il-Jimae

Már néhány oldallal ezelőtt foglalkoztam Il-Jimae-val. most itt egy másik film róla.

TV-sorozat címe / TV Show: Il Ji-Mae: The Phantom Thief
Romanizált cím / Revised romanization: Iljimae
Hangul cím: 
일지매
Rendező / Director: Yong-seok Lee
Rendezőasszisztens / Assistant Director: Choi Hyeong-Hun
Író / Writer: Ran Choi
TV-csatorna / Network: SBS
Epizódok / Episodes: 20
Sugárzás ideje / Release Date: May 21 - July 24, 2008
Eredeti nyelv / Language: Koreai
Ország / Country: Dél-Korea

Tartalom:

1644 – In-jo király uralkodásának 22. esztendeje. Egy éjszaka, mikor a szilvafák a legszebben virágoztak, a magas állami hivatalban álló Lee Won Hoo kertjében királyi testőrök jelennek meg és végeznek a hivatalnokkal. Kisfia, Geom (Yeo Jin-gu) egy szekrénybe bújva szemtanújává válik a merényletnek. A holdfényben megcsillan a gyilkos kardja és rajta egy jel. A gyermeket Seo Dol (Moon Shik), a szegény tolvaj menti meg s új nevet ad neki, Yongnak hívja. A sokk miatt Geom elveszti emlékezetét…

Egy nap az ifjú Yong (Lee Joon-ki) egy fejsérülés következtében visszanyeri emlékezetét, s ráébred a  13 évvel ezelőtti történésekre. Ettől a pillanattól kezdve tetteit apja halálának megbosszulása, elvesztett nővérének és édesanyjának felkutatása hatja át. Közben azonban ráeszmél arra is, hogy az országot korrupt emberek vezetik, az éhező népet uraik sanyargatják. …

Főszereplők:

Yong-Yi / Lee Geom / Il Ji-Mae - Lee Jun-Ki
Si-Hoo, Yong féltestvére - Park Si-Hoo   
Eun Chae, Byeon Shik leánya - Han Hyo-Joo
Bong-Soon - Lee Young-Ah
Soe-Dol, Yong nevelőapja - Lee Mun-Shik


További szereplők:

Yong-Yi / Lee Geom / Il Ji-Mae - Lee Jun-Ki
Si-Hoo, Yong féltestvére - Park Si-Hoo  
Eun Chae, Byeon Shik leánya - Han Hyo-Joo
Bong-Soon - Lee Young-Ah
Soe-Dol, Yong nevelőapja - Lee Mun-Shik
Han - Lee Il-Hwa
Dan-Yi, Yong nevelőanyja - Kim Sung-Ryeong
Lee Won-Ho, állami hivatalnok, Yong édesapja - Jo Min-Gi
Yeon-Yi, Yong édesanyja - Son Tae-Young
Kong Gul Ah je, Bong-Soon nevelőapja - Ahn Kil-Kang
Hong-Gyeon, Yong barátja    - Kim Hyun-Sung
Jang Po-Gyo, Hon-Gyeon apja - Lee Won-Jae
Hee-Bong, az Ajik banda vezetője - Do Ki-Seok
Dae-Sik, Yong barátja - Mun Ji-Yun
Sim-Duk - Jeong Jae-Eun
Eun-Bok - Seo Dong-Won
Kuk-Doo - Kim Kwang-Sik
Byeon-Sik, állami hivatalnok - Lee Won-Jong
Si-Wan, Byeon Sik fia - Kim Mu-Yeol
Shim Ki-Won, állami hivatalnok - Yang Jae-Seong
Sa-Chun, királyi testőr - Kim Roe-Ha
Mu Lee, királyi testőr - Jo Sang-Ki
Huin Do-Po, király - Kim Chang-Wan

Gyermekszereplők:

Lee Geom – Yeo Jin-Ku
Si-Hoo - Lee Da-Wit
Eun-Chae - Kim You-Jung
Bong-Soon - Jeong Da-Bin

 

forrás: http://www.dramadownload.net/korean-drama-download/iljimae.html


A feliratok KIZÁRÓLAG otthoni FELHASZNÁLÁSRA, AZ eredeti FORMÁJUKBAN,. SRT FÁJLKÉNT TERJESZTHETŐEK! 

Feliratok (fordító: esztokam):

1. rész  2. rész  3. rész  4. rész  5. rész  6. rész  7. rész
8. rész  9. rész 10. rész 11. rész 12. rész 13. rész 14. rész
15. rész 16. rész 17. rész 18. rész 19. rész 20. rész
 
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Catherina K 2012.01.04. 19:32:57

Szia, direkt a Király és bohóc plakátja van itt vagy véletlen csere lehet? K

csetszerelem 2012.01.04. 20:54:09

@Catherina K: Nem, nem, tévesen tettem fel, bocsi! Köszönöm, hogy jelezted :)
Szia

margóanya 2012.01.17. 19:11:52

Nagyszerű ez a film, Lee Jun Kit ebben láttam először,de annyira megkedveltem, hogy azóta majdnem mind a 14 filmjét sikerült megnéznem. Nagyon nagy tehetségnek tartom, a filmek alapján látszik mennyit fejlődött, remélem a katonaság után is megörvendeztet bennünket jó filmekkel. Már várják az új szerepek. Nem tudja valaki, hogy a May.18 /Splendid Holiday /c. filmjének van már magyar felirata? Keresem , ha valaki tud segíteni örülnék neki..

Ancsa67 2012.01.17. 22:46:39

@margóanya:
14 Te tudsz valamit:))) én csak kb. 4 filmjét láttam és két doramát. Egyébként teljesen egyetértek veled! Nagyszerű volt a Iljimabe is:)) Láttad már balett trikóban Lee Jun Kit?

margóanya 2012.01.18. 18:19:35

@Ancsa67: Nem láttam még balett trikóban :) wiki.d-addicts.com/Lee_Jun_Ki -itt megtalálod a többi film címét, majdnem mindegyikhez van magyar felirat, a Hero-t meg folytatja a Dorama Forever Fansub, remélem nem sokára.Nekem legjobban a Kutya és a farkas órája c. filmsorozata tetszett a legjobban, megnéztem kétszer,azt hiszem az utóbbi 5 évben nem láttam hasonló jót.Fantasztikus volt, meg ahogy hatott rám,értenek a filmkészítéshez, na és a színészek játéka-élükön persze Jun Kival- lenyűgözött. Igazából azonban nem láttam még rosszat tőle :) Neked mi a kedvenced tőle?-Na és a dalai is nagyon tetszenek, nem sok van ,de azok is jók, kivétel nélkül.)

Ancsa67 2012.01.18. 19:26:21

@margóanya: Kutya és a farkas órája az még előttem van mert most töltöm, A My Girlbe nem értettem, hogy nem tudták észrevenni, habár egy kicsit furcsa volt, hogy az egyik pillanatban ázsiai szerető és a következő pillanatban megszállottan szeret egy lányt. Én az ő szerelmét nem éreztem igazinak. A Virgin Snow-t egy szép bájos filmnek mondanám. Fly Daddy Fly nagyon tetszett. A Flying Boys-ban balett teremben, szűk trikóban Lee Jun Ki:))) többet ne is mondjak. Star's Echo ott alig van szerepe, de a történet magával ragadott. The Hotel Venus azt már letöltöttem, csak égetett angol felirattal találtam még nem néztem meg. The King and the Clown nem volt az igazi a felirat hozzá és egy kicsit zavart de az Iljime a kedvencem. Birri66 hívta fel a figyelmem, hogy kutakodjak a youtube. Tee ott mit láttam. Egy sötét szoba, hirtelen egy ketrec körül fény gyúl és először egy fekete párduc látható majd őő. Nem csak jó pasi, de még hangja is van. Kedvencem lett, még Song iI Gongot is lekörözte.

Catherina K 2012.01.19. 13:13:37

@Ancsa67: Szia Ancsa, Akkor még van a 18 May - Május 18. (majd akkor felteszem:) Az egy igazi tömegmészárlós film a kvangdzsui felkelésről, ami 1980-ban volt és emlékszem, hogy közvetítették a hírekben. Főszerepben Lee Yo-won, Lee Jun-ki stb. Csak úgy nézd meg, ha bírod a lövöldözés látványáti...Üdv.K

Catherina K 2012.01.19. 13:14:45

Én is láttam a HERO-t, de töröltem, nem a szereplők rosszak, de a történet gyenge, nekem kicsit unalmas volt, hogy nem pörögtek az események. Üdv.K

Ancsa67 2012.01.19. 14:36:22

@Catherina K: Köszönöm Catherina!:)) Nagy segítség lenne, türelem kell hozzá, hogy megtaláld hozzá a feliratot is. Míg kerestem a a Hotel Venust rengeteg oldalon jártam. Csak a feliratot kell átalakítani. Belenéztem, nem biztos, hogy a kedvencem lesz. Néha úgy érzem mohó vagyok. Több doramát nézek egyszerre. Jó újra látni Song il Gongot. Nem tudom miért gondoltam, hogy ő lesz Jang Boo. Tudom elolvashattam volna a nevét a leírásba:)) Magával ragad a zene és a cselekmény is.

Catherina K 2012.01.19. 14:47:18

@Ancsa67:
Ezt gondolod?
doramax264.com/action/may-18-movie/
ez égetett angol feliratos

ehhez meg szintén angol felirat van
doramax264.com/comedy/hero-k-drama/
a magyart itt kezdik
azsiaekkovei.hu/kdorama/hero
de mire kivárod ...:)

margóanya 2012.01.19. 19:00:20

@Ancsa67: Megnéztem balett trikóban:)cuki-de ott még nagyon a pályája kezdetén volt, hiszen 2004-ben készült a film, ugyanakkor mint a Hotel Venus, tehát 22 éves volt. Most 30 évesen is kölyöknek néz ki, nem hogy akkor:)Nem néztem meg a filmet,a Balett studiót ,mert nincs hozzá normális feliratom, mert 2 cd-s a film, a felirat meg 1-angolul meg nem tudok-de majd kutakodok még vagy esetleg ajánlhatnál valami megoldást.Viszont a Hotel Vénus nekem csak magyar felirattal van, nincs ráégetve angol.A király és bohócot hardsubosan töltöttem leyaoiorden.hu/download.php?list.881 innen.és tökéletes. A My Girlben mit nem értettél ? Ő ott egy nőcsábász fiú volt, akinek rengeteg barátnője volt, de amikor haza érkezett Koreába, akkor találkozott a lánnyal, akibe azután az unokatesóval együtt beleszerettek /szokás a filmjeikben 1 lány-két fiú/,szerintem szerelmes volt, és megpróbált harcba szállni érte, csak a lány nem szerette--nekem tetszett benne-és a végén láttad hogy még sírt is, amikor nem ő ért oda először?--Aranyos kis film volt, a Virgin Snov is,a Fly Daddy Fly is. Most én azért kíváncsi vagyok a Herora, és bízom benne hogy csak elkészül az a felirat, 3 részhez van már a Hanikó Fasubnál, csak tőlük veszi át a Dorama Forever Fansub-szerintem ők hamar elkészítik, mindig jó a tempójuk. A május 18.-ra is nagyon kíváncsi vagyok, éppen a történet miatt, a színészek dicsőségnek tartották, hogy szerepelhettek benne, ha nem értettem félre- és még azért is érdekel mert Lee Yo Won is szerepel benne-őt is nagyon szeretem.A youtube-n sok klipet láttam már róla-azt is amit írtál, rengeteg van feltéve. Katonaként is láttad?Habár a jövő hónapban már leszerel. Song Il Gook a másik nagy kedvencem-ő igazán férfias jelenség , a sportoló múltja meg látszik rajta.Egyre több kedvencem lesz, ahogy nézem a filmeket mindig új arcokat ismerek meg-és mindegyik nagy tehetség.

margóanya 2012.01.19. 19:03:24

@Catherina K: Tudsz a filmez magyar feliratot is ? May18-hoz?

Ancsa67 2012.01.19. 21:05:48

@margóanya: Nagyon úgy érzem, hogy azonos oldalakon járunk:) Nekem is ez volt a bajom, a Balett stúdiónál, én se találtam meg a két cds filmet, de a fiam átalakította, hogy nézhető legyen.; Kerestem a fordítót, hogy megköszönhessem, a munkáját, de az az oldal amire vezet megszűnt.
Itt is mellékszereplő egyébként , de balett ruhában megnézni mindent megér,
Nekem is bővül a kedvenceim listája:)) De a háttérképem még mindig Lee Jung Ki Egy kép az Il-jimaből. Körös körül virágzó szilvafa és persze Il-Jimae akinek a szeme látszik.
Láttad már Yoon Eun-Hye-t a Li to Me-ban? Egy kedves bohókás, bohózat.
Katona ruhában, rövid hajjal más Lee Jung ki:))
Lee Yo Won-t a 49 napban láttam.
Ha már Song Il Gook -nál tartunk láttad már The.Art.Of.Seduction.? Ne hagyd ki és magyar felirat is van hozzá:)))))

Ancsa67 2012.01.19. 21:07:34

@Catherina K: Köszönöm, de nem tudok angolul.

Catherina K 2012.01.20. 14:11:29

@margóanya: Kedves Margó , sajnos nincs róla tudomásom, hogy lenne ...:(

margóanya 2012.01.20. 17:04:47

@Ancsa67: Köszi a tippet, mindenképpen megnézem, ha le tudom tölteni, mert a kedvenc oldalamról legfőképp a "megauploadon" keresztül töltöttem, de az most megszűnt (:. Remélem azért lesz valami megoldás és nem maradunk filmek nélkül.Nekem Song Il Gook a háttérképem , az Emperor of the Sea-ból.Valószínű, hogy egyfele járunk :)A 49 napot láttam én is, de a Sillában ismertem meg Lee Yo Wont., de jó neki a Bad Love c. filmje is.

margóanya 2012.01.20. 17:06:11

@Catherina K: Akkor várakozni kell hátha valaki lefordítja, mivel sajna én sem tudok angolul :)

Ancsa67 2012.01.20. 21:22:22

@margóanya: elkezdtem nézni Emperor of the Sea-t úgy érzem háttérképet kell váltanom. Song Il Gook ahogy nézni tud:)))))))
A Sillát még nem láttam.
Nekem is a kedvencem volt, könnyebb, gyorsabb volt. Szerintem ha egyáltalán újra indítják ahhoz rengeteg idő kell.

szilvia333 2012.01.20. 23:24:00

@Ancsa67: Ez az utolsó mondatod nagyon felcsigázott!! Tudnál benne segíteni, hogy hol van hozzá a magyar felirat???...Nagyon hálás lennék érte !!

Ancsa67 2012.01.21. 00:54:31

@szilvia333: Melyik feliratra gondolsz?

margóanya 2012.01.21. 09:29:51

@Ancsa67: Ha tudod a Sillát mindenképpen nézd meg, nálam onnantól számítódik a rajongás:) Eddig a történelmi filmek között viszi a pálmát-és főleg a főszereplők játéka, különösen Kim Nam Gil-é, de látni kell ahhoz ,hogy tudd miről beszélek.Van szinkronos változat is, mert ment a magyar tv-ben 2x is.Song Il Gook meg nálam az akire azt mondom, valahol itt kezdődik a "férfi":)A maga 185cm-esmagasságával, az egész lénye kisugárzásával--és a történelmi filmekben nagyon jól áll neki a hosszú haj-nagyon szeretem:)-és ő tényleg olyan filmekben játszik ami fizikai kihívásokat tartalmaz., mert sportoló, még ma is az olimpiai bizottságban tevékenykedik.

Ancsa67 2012.01.21. 11:17:22

@margóanya: Igen, igen Song Il Gook nálam is A FÉRFI .
Imádom, ahogy nézni tud. Felolvashatná nekem a telefonkönyvet.:)))
Nézd meg The.Art.Of.Seduction-t egy vígjáték és ő a főszereplője. Érdekes látni bolondozni, de a kardozás itt se maradhat el. Jót nevettem:) Jang Hyuk is sorban áll nálam:)))
A Sillát tervbe veszem, de még sok dorama van előtte, meg ha nézem is biztosan felirattal, már hozzászoktam.
Most a Kutya és a farkas órája van soron, úgy látom olyan 24 hez hasonló lesz. Hagytam még két részt csemegének hétvégére a Emperor of the Sea -ból.

szilvia333 2012.01.21. 14:02:13

@Ancsa67: A The.Art.of.Seduction-ra....Ez lenne az egyik kérdésem,a másik meg tudsz e segíteni abban hogy a Cinderella Man,feliratához,létezik egyáltalán olyan videó ami időzítésileg stimmel???? Két helyről is letöltöttem hozzá videót,de mindegyiknek 1 perc 22 másodperces csúszása van,és hiába tudom hogy kell utána igazítani,sehogy sem jön össze.

Ancsa67 2012.01.21. 21:09:01

@szilvia333: Nem tudom jártál már e az azsiafilm.hun, mert ott megtalálod a feliratot.
www.azsiafilm.hu/magyar-feliratok/search/
Megnéztem, én az első adandó lehetőségnél töltöttem le a filmet, de sajnos olyan fájlmegosztós helyre rakták fel amit a napokban töröltek.
Őszintén megmondom, a feliratokhoz nem értek. Nekem a fiam szokta orvosolni, az ilyen fajta problémáimat. Gondolom, van feliratkezelő programod a gépeden, mert ő azzal szokta. jaqlin33@gmail.com ha van kedved küld el ide nekem a feliratot, én meg ráveszem, hogy ránézzen:)))

szilvia333 2012.01.21. 22:16:33

@Ancsa67: Köszi szépen!!! Egyenlőre nem élek szíves ajánlatoddal,ugyanis olyanba vágtam a fejszémet amit soha nem akartam!!...Egy ismerősöm segítségével,nekiálltam és elkezdtem magamnak fordítani,mert miközben átnéztem,fordítási szarvashibákat is leltem benne tömkelegével!!..Ez az első rész a héten kész is lesz,de utána aludni fog egy darabig mert nem lesz időm folytatni,illetve majd menet közben kiderül......amúgy is csak így az öreg lányok klubbján belülre kerül majd forgalomba kéz alatt,nem fogom sehova sem kirakni.

rienne 2012.01.22. 16:56:18

@szilvia333:
Talán egyszer a titkos vágyam is teljesül és végre valaki megszánja azokat akik a Duo 27-32 részét szívrepesve várják?Vagy nem?

margóanya 2012.01.22. 17:05:36

@Ancsa67: Megnéztem a The Art of Seductiont.Jópofa film, jól áll neki ez a szerep is.Jang Hyuk nálam is nézős, nekem eddig a Chunóban volt a legjobb, igaz várakozik még sok film amit nem láttam, most készülök nézni a Mélygyökerű fa-c filmjét, de a Robber is vár meg a Dae Mang amiben Lee Yo Won is játszik,A Thank You láttam még tőle. Haladsz a Kutya és farkas órájával?Remélem tetszik.Küldök neked egy dalt Jun Kitól, az egyik kedvencem www.youtube.com/watch?v=IGDX1w9mdxU&feature=related..

Ancsa67 2012.01.22. 18:23:22

@margóanya: Persze, hogy tetszik. Az nem kérdés. Az elején vagyok és jövőhéten már megyek dolgozni. Hajnalig nem tudok doramázni.
Most értem Emperor of the Sea 12-ik részéhez. Csak tudnám, hogy miért nem Goong-bok-nak drukkolok. Jó tudom, hogy ő a jó fiú és szurkolok is neki, de még is reménykedem a csodába. Érzem, hogy bőgni fogok még ezen a doramán. Rátévedtem a youtube-ra. Nem kellett volna.
Még jó. hogy nem egy doramában szerepel Lee Jun ki és Song il Gok, nehéz lenne a választás:)))
Jang Hyuk az teljesen más karakter. Nekem a pimasz vigyora jön be Robberbe.
Köszönöm a dalt :))
Remélem, jól másoltam ki. Engem ez a dal fogott meg.
www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=A3-8FmPRCdI

margóanya 2012.01.24. 18:59:46

@Ancsa67: Köszi a dalt--most ezt küldöm--www.youtube.com/watch?v=AlsQciSSykA&feature=player_embedded szóval nem sokára leszerel, febr 16-án. Már várja a közönség otthon is meg Japánban is, minden jegy pill. alatt elkelt a közönségtalálkozóra. Nézed még a Kutya és a farkas óráját ? Ugye jóóóó? Szerintem nem kell a két kedvencünket összehasonlítani, csak mindegyiket szeretni kell és kész :) Jang Hyuk szerintem is olyan csibész, olyan vagány, de jó színész ő is, őt megint másért kell nézni, hát nem ?És Lee Min Ho-val hogy állsz ?

Ancsa67 2012.01.24. 19:50:50

@margóanya: Mindjárt itt van február 16:)) Nem csodálkozom a jegyeladáson. Népszerűsége töretlen:)) Végre leteszi a katona mundért, nem hogy pihenne, bulizna inkább közönség talikra cipelik szegényt.
Még vasárnap megtaláltam, Song il Gok másik mozi filmjét és még felirat is van hozzá. Valami vonaton játszódik. Vörös szem a címe. Úgy vettem ki, hogy nem egy habos babos fajta film.
Tegnap este csak kapkodtam a fejem az események láttán, sorra zárolták a kedvenc oldalaimat. Így nem filmeztem. Lehetőségeket kerestem. Pillanatnyi megoldásként visszatértem a torrentezésre,(ázsiatorent) és feliratot már régen nem törlök. De már a gépemen van a hiányzó részek. Néztem Lee Min Ho-t a Wikin. Mint pasi nem rossz, sőt!:)) Számomra még ismeretlen, nem láttam tőle. De ami késik nem múlik.
Ha kíváncsi a Balettstúdióra elküldhetem a javított felíratott.
2012.01.21. 21:09:01 hozzászólásomnál ott a címem. Írj, rám ha még nincs meg.

margóanya 2012.02.01. 19:38:31

@Ancsa67: Megnéztem a Balettstudiót--:) ennek a filmnek az alapján nem hinném el, hogy Jun Ki-ból ekkora sztár lesz és ,hogy szépség ikon is-.Nagyon aranyos a filmben, de még annyira kölyök :)-mostanra meg teljesen más lett--tényleg időrendbe állítva a filmjeit-látszik a fejlődése-és minden egyre jobban az előnyére válik. Reménykedek benne, hogy ezután is láthatunk majd tőle új filmet, ha leszerelt-már úgy értem, hogy mi is-mert már van ajánlata több is-csak jusson el hozzánk :) és egy kis film www.youtube.com/watch?v=2EctCX9lCGo&feature=related ettől ami négy nyelven beszélő , 3 danos taekwondó mesterünktől :)

Ancsa67 2012.02.01. 21:56:46

@margóanya: Igen, a pályafutása elején kevés szerep és annyira kölyök még. Ha nem nézném a filmek kiadási évét akkor is rangsorolni lehetne őket.
Fogadjunk, hogy nem tettszett barna hajjal. Kevés mellékszerepe volt itt még. Meg lehetett nézni, nem úgy mint a Vörös szem-t. Még mindig nem volt hozzá hangulatom. Tegnapi napon se marad el nélküle. A Hotel Venust néztem meg. Mennyire jellemző, hogy milyen nagyszerűen tudták itt is ábrázolni az emberi sorsokat.
A múltkor rávettem a lányomat, hogy nézze meg a Fly Dady Fly-t . Még tettszett is neki. Milyen nagy szó, ha tudnád, hogy mennyire nem érti meg a családom,az én rajongásomat a koreai filmek iránt:)
Biztos, hogy látunk még tőle filmet, csak gondolom az időbe telik. Addig meg maradnak a kedvenc filmjei vagy a youtube.
Jó kis vidi, de az se rossz ami a "szabadulásának' a dátumát hirdeti:) Huuuu.......

rienne 2012.02.25. 13:29:46

Egy szerény kérdés: hogy lehet letölteni illetve honnan az Iljimae és az Iljimae visszatér filmeket!
Ja és a Bichunmoo-t?

margóanya 2012.02.25. 18:27:23

@rienne: www.bia-cinema.com/k-drama-the-return-of-iljimae-2009/ innen tölthető,de itt regisztrálni kell előbb, doramax264.com/romance/iljimae/ itt még megtalálható az Iljimae- a médiafire letöltés él, www.d-addicts.com/forum/viewtopic_61833.htm itt a felirat, azonban nem tudom illeszkedik -e hozzá, mert nekem még régi letöltésem van, máshonnan, www.d-addicts.com/forum/viewtopic_83847.htm és itt van a másik felirat is. Sok szerencsét a töltéshez :)

margóanya 2012.02.25. 18:50:04

@Ancsa67: Már van új film, amiben játszani fog Lee Jun Ki, valamikor a nyáron kezdik forgatni, www.hancinema.net/lee-joon-ki-to-come-back-with-arang-and-the-magistrate-39144.html#43dMfsy33kdmuixj.01 , remélem majd egyszer mi is láthatjuk. Most tényleg nagyon örülök, hogy a Herot fordítják, már egy éve várom kb, akkor töltöttem még le :)

rienne 2012.02.25. 19:47:00

@margóanya:
Köszi szépen a segítségedet, már kezdem is a letöltést!

rienne 2012.03.10. 17:39:06

Kedves Csetszerelem!
Letöltöttem a korábban látott filmeket, hogy lemezre tudjam írni.Köztük az Iljimae című filmet is!Nagyon köszönöm Neked az itteni lehetőséget!
De légyszí nézd már meg, hogy az 1, 7 és 13 részek miért nem jönnek nekem le?
Valamit nem jól csinálok??
Köszi előre is ha lesz időd ránézni!
(Duo ügybe???Semmi??)

rienne 2012.03.10. 21:23:10

Bocsi, ne fáradj, addig kutakodtam, próbálgattam végül sikerült!!

Sycla 2012.04.27. 16:47:31

Sziasztok!
Feltöltöttem négy részt a FileFactory-ra, amelyek még a gépemen voltak. Ezeken kívül még 3 résszel tudok szolgálni, melyeket folyamatosan töltök. A többit remélem valaki tudja pótolni. Jó lenne, hogy akinek megvan még a gépén a többi rész, szintén feltöltené a FileFactory-ra. Nem nehéz a feltöltés, csak a gép számára vesz időt igénybe. Ha bárki szívesen megtenné a többiek kedvért, szóljon és segítek neki hogy kell.
Az alább videók avi. file-ban vannak feltöltve, amelyek egyenként közel 700 Mb-osak. A linkek egyelőre 90 napig elérhetőek. Amennyiben ezen idő alatt van letöltés, az élettartamuk újabb 90 nappal hosszabbodik meg.

www.filefactory.com/file/c48716b/n/Iljimae_E14_080703_HDTV_XviD-Ental_avi

www.filefactory.com/file/c487241/n/Iljimae_E16_080711_HDTV_XViD-Ental_avi

www.filefactory.com/file/c48743c/n/Iljimae_E17_080716_HDTV_XViD-Ental_avi

www.filefactory.com/file/c4876a8/n/Iljimae_E18_080717_HDTV_XViD-Ental_avi

Sycla 2012.04.29. 21:17:20

Sziasztok!
Az Iljimae c. doramahoz baba2002 jóvoltából nagyobb fájlformátumban is letölthetitek a videókat, ami egyenként 1,5 Gb.
A fentebb található linkekről (13-20 részig) 700 Mb-os videók tölthetők le.
Tehát itt vannak a 1,5 Gb-osak:
www.filefactory.com/file/c4c213a/n/Iljimae.E01.HDTV.avi
www.filefactory.com/file/c4c20dd/n/Iljimae.E02.HDTV.avi
www.filefactory.com/file/c4c20fd/n/Iljimae.E03.HDTV.avi
www.filefactory.com/file/c4c20d4/n/Iljimae.E04.HDTV.avi
www.filefactory.com/file/c4c20f1/n/Iljimae.E05.HDTV.avi

Sycla 2012.05.03. 08:26:57

Kimaradt a 15 rész a 700Mb-os verzióból a 2012.04.27.-i kommentnél 16:47 -nél.

www.filefactory.com/file/c49e07f/n/Iljimae.E15.080709.HDTV.XviD-Ental.avi

Sycla 2012.05.05. 03:14:24

Sziasztok!
Van néhány hibás link az Iljimae 1,5 Gb-os változatánál, amit baba2002 majd kicserél.
A jó részek a következők: 04, 05, 07,08, 09, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 20.
A 700 Mb-os változat 01-20-ig mind jó.

Sycla 2012.05.05. 03:18:17

Javítás. A 700 Mb-os változat 13-20-ig van meg, de azok a linkek jók.
süti beállítások módosítása